Efficiënter werken

Het DDCRMsysteem is de spil in elk bedrijf dat de klant centraal stelt. Het helpt uw organisatie processen te stroomlijnen en maakt al uw informatie inzichtelijk. De verschillende functies van helpen u de informatie op de juiste plek te krijgen, doordat alle informatie die belangrijk is voor uw bedrijf wordt gekoppeld aan contactpersonen, bedrijven en opdrachtgevers. Daarmee ondersteun het DDCRMsysteem uw workflow. Het DDCRMsysteem dient als hulpmiddel om uw processen te stroomlijnen, waardoor u alle relevante informatie direct beschikbaar heeft en u uw klanten zo goed mogelijk van dienst kunt zijn.

Het DDCRM biedt overzicht, gebruiksgemak, de mogelijkheid om informatie te delen met anderen waardoor er snel gehandeld kan worden en u uw klant zo goed mogelijk van dienst kunt zijn.

Alle gegevens veilig opgeborgen

Het DDCRM systeem staan volledig online en alle informatie wordt opgeslagen in de cloud. De opgeslagen informatie wordt beveiligd met uitgebreide beveiligingscertificacten (https verbinding). Iedere avond vindt er een back-up plaats naar een externe server. Opgeslagen gegevens blijven tenminste één maand beschikbaar.
De back-up vindt plaats op een Duitse servers waardoor de beveiliging onder de Europese regelgeving valt en de informatie ook beschermd is tegen de Amerikaanse Patriot act.

Mocht u een vraag of wensen hebben ten aanzien van het DDCRMsysteem dan kunt u gebruik maken van helpdeskfunctie. Wanneer u problemen ondervind met het DDCRMsysteem kunt 7 dagen per week 24 uur per dag telefonisch contact met ons opnemen. 

24/7 bereikbaar voor problemen

Mocht u een vraag of wensen hebben ten aanzien van het DDCRMsysteem dan kunt u gebruik maken van helpdeskfunctie. De helpdesk van DDCRM staat dag en nacht klaar om uw vragen te beantwoorden en uw problemen met het systeem op te lossen.

Wanneer u problemen ondervindt met het DDCRMsysteem kunt 7 dagen per week 24 uur per dag telefonisch contact met ons opnemen.

Voor vragen kunt u ons ook per e-mail bereiken op info@ddcrm.nl.

Telefoonnummer: (088) 111 7000.

Wij staan u graag te woord.

Uw eigen huisstijl als basis voor het CRM systeem

Een CRM pakket is er voor gemaakt om centraal binnen uw organisatie te staan. Het ligt dus in de lijn der verwachting dat het CRM systeem ook bij uw klanten onder ogen komt. Vandaar dat wij de keuze hebben gemaakt dat onze huisstijl geheel komt te vervallen en uw logo en huiskleur het DDCRM tot een feest zullen maken

Alle gegevens paraat zodra uw klant belt

In het DDCRM systeem staat de klant centraal. Alle informatie die in het systeem is opgenomen wordt gekoppeld aan een bedrijf of een contactpersoon. Via de tijdlijn die bij het bedrijf of de contactpersoon wordt de contactgeschiedenis met de klant overzichtelijk weergegeven. Wanneer één van uw klanten contact met u opneemt wordt alle relevante informatie direct zichtbaar. Daarnaast is het mogelijk om socialmedia gegevens van uw  klant aan het overzicht toe te voegen. Op die manier blijft u goed op de hoogte van de activiteiten van uw klant. Voordelen:

  • Alle gegevens in één overzicht;
  • U blijft gemakkelijk op de hoogt van de activiteiten van uw klant.

Projectmodule als online draaiboek

U heeft te maken met veel projecten die tegelijk lopen. Hierbij bestaat altijd het risico dat data verloren gaat in de communicatie: uw klant vergeet iets op te schrijven of een muzikant haalt twee locaties door elkaar. Dit soort vergissingen zijn menselijk maar kunnen rampzalig uitpakken voor uw project.

Met de nieuwe projectmodule van DDCRM komt hier een einde aan. De gegevens die u invoert in het project vormen namelijk direct het online draaiboek voor de klanten, leveranciers en artiesten. Alle wensen en details worden beschikbaar voor de belanghebbenden door middel van een link naar het draaiboek. Omdat u gebruik maakt van deelprojecten bepaalt u wie welke informatie kan inzien. Zo houdt u bijvoorbeeld de financiën verborgen voor de DJ, terwijl deze wel zichtbaar zijn voor de eindklant. Ondertussen kan de DJ wel de muzikale wensen zien, maar de cateraar niet.

Door het gebruik van de projectmodule als online draaiboek werkt iedereen met dezelfde gegevens en houdt u het overzicht en de controle over het project. Bekijk hier een voorbeeld van het online draaiboek.