Via een ingebouwd ticket systeem kunt u ons direct op de hoogte brengen van wensen, ideeën of problemen. Deze kunnen wij direct voor u oplossen. Daarnaast zijn wij voor storingen 24 uur per dag te bereiken.
Omdat het DDCRM volledig op webstandaarden gebouwd is kan u via ieder apparaat met een internet browser bij uw gegevens. Dit kan dus op iedere smartphone of computer!
Het DDCRM draait volledig in de cloud. Daarmee kunnen uw medewerkers overal in de wereld aan het werk.
De digitale wereld staat niet stil. Constant zijn wij bezig om het systeem beter en flexibeler te maken. Wij staat altijd open voor ideeën van klanten.
Uw medewerkers werken constant in een omgeving die de identiteit van het bedrijf draagt. Dit is goed voor de teamgeest en straalt vertrouwen uit richting uw klanten.
Iedere nacht wordt een backup gedraaid van alles wijzigingen in het systeem. Hiermee zijn al uw gegevens veilig opgeslagen. Daarnaast kunnen gegevens uit het verleden ook worden teruggehaald wanneer deze door een medewerker zijn verwijderd.
Het DDCRM is volledig modulair opgebouwd. Hiermee kan tegen relatief lage kosten het systeem aangepast worden aan de behoeftes van uw bedrijf.